Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" klient"
108 wyników
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] [81-100] [101-120]

1. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Jaska E., Stolarska P., Werenowska A. Kompetencje komunikacyjne sprzedawcy – determinantaskutecznej sprzedaży bezpośredniej pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Lemanowicz M. INDICATIONS OF CONSUMERS’ PROSUMER BEHAVIOUR ON THE FOOD MARKET pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Kowalska M. THE BLOG AS A COMMUNICATION TOOL IN THE ASSESSMENT OF YOUNG CONSUMERS - THE RESULTS OF EMPIRICAL RESEARCH pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Kucharska B., Malinowska M. Pokolenie Y na rynku żywności – perspektywa placówek gastronomicznych pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Sołtysiak M. Seniorzy na rynku usług bankowych w Polsce pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Gancewski K., Juszczyk S. OFFER OF PRIVATE BANKING OF KEY BANKS IN POLAND - STATE AND PERSPECTIVES pdf
7. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Werenowska A. Social media marketing (SMM) jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwaz grupami otoczenia pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Grabowska B., Radzymińska M. Ocena postaw prozdrowotnych konsumentów nabywających żywność w sklepach specjalistycznych pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Ankiel M., Sojkin B. PURCHASE DETERMINANTS OF DURABLE GOODS FOR RESIDENTS OF LARGE CITIES IN POLAND pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Biesok G., Wyród-Wróbel J. PROACTIVE PURCHASE BEHAVIOUR AND THEIR RELATIONS IN SIMPLE SATISFACTION MODEL pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Mazurkiewicz-Pizło A., Pizło W. Tajemniczy klient jako metoda badawcza – wybrane problemy pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Kata R. Mikroekonomiczny model działalności banków spółdzielczych w Polsce – dylematy wyboru pdf
13. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2018
Król K. Stopień optymalizacji witryn internetowych obiektów turystyki wiejskiej dla wyszukiwarek internetowych pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2018
Czeczotko M., Stangierska D., Świstak E., Tul-Krzyszczuk A. Źródła zaopatrzenia lokali gastronomicznych na przykładzie produktów nabiałowych pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Pawłowska M., Stefański A. Analiza wpływu rolników jako grupy kredytobiorców na rentowność i bezpieczeństwo banków spółdzielczych w Polsce w latach 2012-2017 pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Adamska M. Czynniki motywacji personelu sprzedażowego w małych i średnich przedsiębiorstwach pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Idzik M. Pozycja konkurencyjna banków spółdzielczych w segmencie mikroprzedsiębiorstw pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2017
Jarecki W., Wyrzykowska B. Kompetencje menedżerskie w zarządzaniu spółdzielniami mleczarskimi pdf
19. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2017
Stefański A., Stola E. Zmienność struktury kredytowej a wielkość banku na przykładzie wybranych banków spółdzielczych pdf
20. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2017
Pietrzak P. Lojalność klientów indywidualnych wobec banku komercyjnego pdf